Tema: Re: Q: Zebra Premium Plius sviesolaidis. Atsiliepimai
Autorius: Simas J
Data: 2008-10-09 16:20:08
On Tue, 7 Oct 2008 17:38:04 +0300, "Warlock_72"
<anatolee.magistras@gmail.com> wrote:

>Siulo reiskias 2 metu sutarti. Prijungimas ir iranga nemokamai. Uz telefono
>linija moketi nereikia. Pirmus metus moketi 10 Lt abonentine, antrus, pagal
>plana, tarkim 99 Lt. Deklaruojamas greitis prie 1:30 koeficiento - 100/6
>mbps (Lt/uzsienis). Kokie atsiliepimai? Kaip greitis siunciantis filma, ar
>koki galinga zaidima? Ar yra reali nauda is LT 100 mbps ka nors siustis, jei
>pagrinde siunciamasi is linkomanijos ar rapidshare? Aciu atsakiusiems

Papasakosiu ilgą istoriją ir pradėsiu nuo gerų dalykų ir pereisiu prie
tikrojo vaizdo :)

Visų pirma, ten kur yra galimybė įvesti optiką - tai visai neblogas
pasiūlymas greičio atžvilgiu. Ryšys nepakibinėja, filmus iš
linkomanijos ir kt. pučia kaip vietiniame LAN, t.y. 100 mbit greičiu.
Čia atsiliepimai iš mano draugo, kuris turi įsivedęs optiką.

Turiu tau pasiulymą: per savo durną galvą su TEO pernai rugsėjo mėnesį
pasirašiau sutartį, kad įvestu man optinį internetą. Kadangi tuo metu
nebuvo galimybės įvesti optiką, pasirašiau, kad laikinai imu DSL ryšį,
ne optiką. Dabar jau praėjo metai, o tos optikos nėra, ir panašu kad
ir nebus. Todėl jei pas tave TIKRAI JAU DABAR yra galimybė įvesti
optiką, turiu tau pasiūlymą: perleidžiu savo įsipareigojimus (kadangi
pasirašiau sutartį iki kitų metų rugsėjo 10 d.), ir už tai sumoku tau
550 Lt. Pasirašytas planas - priemium plius... nepamenu, vnž.,
mėnesinis mokestis - 99 lt.
Tu laimėtum tai, kad t au nereikės pasirašyti įsipareigojimo dviems
metams ir reikės mokėti tik po 49 lt/mėn (jei imti, kad liko 11 mėn.,
vadinasi liko sumokėti ~1100 lt., jei tu atgauni 550 lt, tai lieka
lygiai pusė sumos. P.S. Perkėlimo mokesčius sumoku aš (49 lt.)

Bet noriu įspėti: BET KURIUO ATVEJU, prieš vesdamas optiką įsitikink,
kad pas tave TIKRAI yra galimybė ją įvesti, nes man buvo atvejis, kai
aš norėjau perkelti paslaugos teikimą į kitą vietą, tai iš pradžių
užregistravo, kad ateis meistrai nustatyti ar tikrai yra galimybė
įvesti optiką, po to kai atėjo reikiama data niekas nepaskambino, kai
aš neibeištvėriau ir pats paskambinau operatorė pasakė, kad galimybė
įvesti yra ir užregistravo datą, kada atvykti meistrams. Sutartą dieną
meistrai neatvyko (ir nepaskambino). Kai aš kitą dieną paskambinau
paklausti, kodėl tokia tyla, man buvo pranešta kad "nėra galimybės
įvesti optinį kabelį". Va taip va su TEO - jokio informavimo nieko.
panašu, kad pas juos ten vidinės procesų kontrolės (kas ką daro ir kas
už ką atsakingas) visiškai nėra, kažkokia palaida bala.

Aplamai apibendrinimas būtų toks: jei yra kokia nors galimybė imti
kokį nors kitą tiekėją - rinkis kitą provaiderį. jei nėra galimybės -
imk mano optikos plano likučius :)

Tai tiek mano įspūdžių iš bendravimo su TEO.
Simas.