Tema: Re: Tai kas ten kaltas?
Autorius: Levas
Data: 2008-07-16 18:27:42
Tai va. Portas buvo uzdarytas serveriai.lt iniciatyva. O dabar, gerbiami IV darbuotojai, apmokykit savo supporta, kad jie neknistu proto, o zinotu savo virtuves paskutines zinias. Kad nekabintu makaronu, kad "jie portu neuzdarineja ir cia teo kalte".

Taip pat, as atsiprasau protingu dedziu is TEO, kurie geranoriskai padejo sioje problemoje, kur jie buvo visiskai nekalti.

--
Bye, Levas