Tema: Re: Tai kas ten kaltas?
Autorius: Levas
Data: 2008-07-14 20:45:06
atlikau logu tyrima. Kad uzdare 25 porta i serveriai.lt tai yra gal ir gerai- radau vieno mano kliento www puslapiuose skylute spamui, kuria kazkas pasinaudojo. Bet kas uzdare ta porta tai neisku. Teoriskai turejo uzdaryti serveriai.lt, bet jie nieko nesake... Arba ten kaire nezino ka daro desine arba jie tikrai nekalti. Bet tada TEO turejo kazkodel susidometi 25 porto trafiku ir ji baninti.

Man nera labai pikta del to kad uzdare, man pikta is to, kad niekas nepripazysta to uzdarymo.

--
Bye, Levas