Tema: Re: įrankis pinigų rinkimui žmonių grupėse
Autorius: Korke
Data: 2017-12-08 22:27:10
On 08/12/2017 12:59, skaitytojas wrote:
> Revolut naudoja mažuma, ir nemanau, kad stipriai padidės.
manytojas, naudoja, kas nori nieko nedarant sutaupyt. Nenaudoja, kam
tiesiog ziniu truksta, ar px taupymas, tamsta tikrai ne prie pastaruju
matosi.

> Aš pvz.
> nematau iš jo jokios naudos, todėl net ir dalinamo nemokamai  man
> nereikia. Nu kas jame yra, ko nėra Lietuvos bankų teikiamose paslaugose?
> Pvz. pavedimai nemokami, išsigrynint galiu daug kur (Swedbank),
> užsienyje atsiskaitau, Android appsas yra ir geras, bekontakčiai
> atsiskaitymai yra.

1. Jei paziuretum uzsienyje mokant (ne EUR) kiek tau kainuoja mokant su
swedu, o kiek su revolut'o kursu matyt shudo nesneketum.
2. Isgryninimas uzsienyje jau nekalbu net (aisku nebutina grynint, bet
kartais prireikia) apart kazka ten citadele stume, kad uzsienyje uz dyka
belekiek, bet ten ir "*" yra, ir korta mokama pati.
3. Momentiniam pervedimam uztenka tel.nr, swed'e pirma kart berods reik
krustis suvedant sask. nr, ir tik tolimesniuose kartuose pakanka vardo
is appso cache'o.
4. Kad ir LT ant sofkes gulint ir perkant uz kokius keliasdesimt
GBP,USD,PLN moket swedu, kur eur konvertuoja i ta valiuta, pamacius
skirtuma nu net man nestovi, ka jau kalbet jei apie simtus kalbant.

nesakau, kad tradiciniu lt banku kortas mest reik, nes buvo pora atveju,
kad kaip nelabai grynus besinesiojantis, buciau i nemalonias situacijas
del revolut neveikimo pakliuves.

o i pradini klausima atsakant, tai bbz, revolut/paysera...bet turbut dar
bent puse tetuku nesioja tik grynus, arba kortele tik tam, kad daroviete
priverte ir naudojama tik grynu nuemimui.