Tema: Re: įrankis pinigų rinkimui žmonių grupėse
Autorius: skaitytojas
Data: 2017-12-08 12:59:47
Revolut naudoja mažuma, ir nemanau, kad stipriai padidės. Aš pvz.
nematau iš jo jokios naudos, todėl net ir dalinamo nemokamai  man
nereikia. Nu kas jame yra, ko nėra Lietuvos bankų teikiamose paslaugose?
Pvz. pavedimai nemokami, išsigrynint galiu daug kur (Swedbank),
užsienyje atsiskaitau, Android appsas yra ir geras, bekontakčiai
atsiskaitymai yra.