Tema: Re: mobilus Internetas namams
Autorius: 4r
Data: 2016-12-09 12:55:49
tas tai taip, bet pavz jei po metų nuspręsi nutraukti sutartį tai dasimokėti
teks tiek, kad  labiau pasimoka likti nenutraukus sutarties ir išlaukti
24mėn.
Dar to modemo (Huawey)  trūkumas mano nuomone kad visur reikia rozetės.. pvz
nuo kompo (per usb jis neveikia..)

4r

"Robertas"  parašė naujienų news:o2dv2s$fsj$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip man aiskino, tai planas nepririsa, tiesiog jei neistempsi 24men ir
noresi nutraukti sutarti, primokesi uz naudota laika nuolaidas ir galesi
eit kur nori. Su aGcijom nemaciau planu 12men ar neterminuotu, nors man
paciam kaip ir tau tas nepatinka. T2 namams intiko pliusas tas, kad jie
nepririsa taves vienoje vietoje kaip ta daro omnis, omnis risa tave prie
konkretaus boksto, t2 ne, todel gali savo intika veztis kad ir prie juros.