Tema: Re: mobilus Internetas namams
Autorius: Robertas
Data: 2016-12-09 11:55:40
On 2016-12-09 10:29, 4r wrote:
> Sveiki
>
> Gal kas užsisakinėjote  mobilu internetą namams?
>
> Esu pasiėmęs pratestuoti tele2
> http://tele2.lt/privatiems/internetas/internetas-kompiuteryje/
>
> Po  1mėn jei negražinsiu bus 9,90 Eur mėn (50Gb planas), greičio ir
> duomenų pakanka (pagrindas www browsinimas,  o NE torrentu siuntimas..)
>
> Tiesa nepatinka kad planas pririša 24mėn
>
> gal žinote tokių planų kur planas būtų 12 mėn terminui ar neterminuotas?
>
> dėkoju.
>
> 4r

Kaip man aiskino, tai planas nepririsa, tiesiog jei neistempsi 24men ir
noresi nutraukti sutarti, primokesi uz naudota laika nuolaidas ir galesi
eit kur nori. Su aGcijom nemaciau planu 12men ar neterminuotu, nors man
paciam kaip ir tau tas nepatinka. T2 namams intiko pliusas tas, kad jie
nepririsa taves vienoje vietoje kaip ta daro omnis, omnis risa tave prie
konkretaus boksto, t2 ne, todel gali savo intika veztis kad ir prie juros.