Tema: Re: zebra greitis
Autorius: Paulius
Data: 2008-07-02 22:22:59
butent, kaip YZF raso, taip ir yra. Tas pats routeris per kabeli duoda visa
greiti, per wireless nope.
Pasiskaiciau internete, kad gali but cia wirless interface problema.
Routeryje 802.11b/g (prisijunges prie jo matau) sitas interface turetu iki
54Mbits palaikyti, taciau  laptope neaisku kas nustatyta (nerandu kur
paziuret, gal ten 802.11b, kurio greitis ~10mbit), nors velgi per properties
rodo speed 54Mbits, kas lyg patvirtina kad abieju pusiu interface tas
pats=802.11b/g.

"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
> Bet tas pats ruteris kaip suprantu i vietini LAN'a (per kabeli) jau sugeba
> 40mbps paduoti, o i wireless'a nebesugeba..? Tas yra normalu?
>

> "Levas" <bla@sss.com> wrote in message

>>> 54Mbits, taciau reliai gaunu tik 13Mbits. Gal kur gali buti uzdetas