Tema: Re: zebra greitis
Autorius: Paulius
Data: 2008-07-02 21:50:37
greicius skiriam:), aciu uz izvalguma.

Dabar tika pabandziiau per laida pasijungt vietoj wireless, tai greitis
40Mbits, kaip ir teo deklaruoja.
Per wireless ~13Mbits kas lygu ~1.5MB/s, kaip ir rasiau pries tai laiske.
Taigi, kas gali stabdyti wireless darba? PEr wireless properties rodo speed
54Mbits, taciau reliai gaunu tik 13Mbits. Gal kur gali buti uzdetas speed
limitas? Routeris speedtouch 780. Notebook dell 1520.