Tema: Re: ebay, again..
Autorius: Shlipsas
Data: 2008-06-26 02:35:28
Na su pashtu ir lietuvoj problemos gal. Shiandien gaunu praneshima, kad per
savaite man buvo bandoma iteikti registruota laishka 3 KARTUS! Bet tipo
nebuvo nieko namie. Tai kas ble padlom trukdo parashyt koki nors lapuka po
pirmo nepavykusio perdavimo?
Taip kad System - relax, ir Lietuvoj problemu su pashtu yra :)

--

Shlipsas
865920307