Tema: Re: ebay, again..
Autorius: D-Pac
Data: 2008-06-24 02:15:00
praktiskai garantuota kad padirbta gausi.
Pirkes ir as kazkada MS kortele - tai kai pagrasinau pardavejui kad pranesiu
ebay kad padirbtas korteles pardavineja grazino man pinigus su siuntimo
islaidom etc.
Bet kas idomiausia - nusprendziau tada is Amazon uzsisakyti - dar nezinojau
sistemos. Atsiunte, patikrinau, nustebau - vel padirbta (originalu Memory
stick'a lengviausia pagal Magic Gate palaikyma nustatyti). Parduotas buvo ne
pacios amazon.co.uk bet kazkokio sellerio is po ju vardo. Buvau isitikines
kad amazone tikrina savo pardavejus - pasirodo nelabai.  Taip kad jei is
amazon perki irgi ziurek kad pardavejas butu pats amazon.
Identiska situacija - emailas pardavejui su pagrasinimu, pinigai grazinti.

ok tiek, gal kam pades.