Tema: Re: mobilus internetas - kuris?
Autorius: Vytautas
Data: 2014-01-13 10:07:57
omnitelis tai pries pora metu virsijus sutartykje numatytus 10 ar 15 gb
greiti apribodavo. tik beda kaip susekti kada arteja i pabaiga duomenys, o
kada dar galima naudotis (naudojama su routeriu, 2 kompai, 2 tel)
dabar naudojuosi tele2 tai pora metu pries tai buvo kaip ir idealu - greitis
apie 7-8 mbps (max 11), duomenys neriboti (be saziningumo taisykliu ir pan)
mokestis juokingas, bet dabar pasikeis viskas  - mokestis padides pora
kartu, duomenys neribodi, tik nezinau ar bus kokios saziningumo taisykles.
isnaudojimas max buvo apie 125 gb per men :)
tiek bites, tiek omnitel, tiek tele2, mano gyvenamoj vietoj,greiciai labai
panasus. tada teko rinktis geriausias salygas.
tad siulymas - pirmiausia paimti pabandymui visu operatoriu modemus ir
ziuret kas geriausia.