Tema: Re: mobilus internetas - kuris?
Autorius: V
Data: 2014-01-08 19:04:05
naudoju bites vmc; mieste veikia normaliai; bites padengimas is mobilnyku
maziausias;
naudojau tele2 pildyko interneta, tai bent man diena veike letai, nakti
greitai, tracert rodo kad lietuviskus puslapius ziuri kazkur per aplinkui
su mezonu problema budavo ta, kad ten kur man reikia signalas budavo silpnas
ir reikedavo su ilgu usb kabeliu det modema prie lango, kad eitu naudotis;
jei reikia neriboto duomenu kiekio, tai toki turbut duoda tik mezonas, o
mobilnyku operatoriai turi visokias "saziningo naudojimo" taisykles;