Tema: Re: google uzblokavo www
Autorius: Andr
Data: 2013-07-11 17:13:34
Per ftp varianta atmetu, nes ftp loginai tik mano kompe yra, o uzsikrete tik
pora svetainiu is visu ten buvusiuju ir skirtingu metu.
Vienu atveju buvo joomla, kitu atveju isvis jokio tvs, keli php scriptukai.
Treciai svetainei bande kist, bet tik sugadino .htaccess failiuka.
Pakeiciau permisionus ir kolkas neivienai svetainei nepasikartojo, nors ftp
loginai nekeisti.