Tema: Re: google uzblokavo www
Autorius: pumfis
Data: 2013-07-11 11:43:24
as kiek ieskojau,
Tai keleta minciu radau.
Ale ilenda per ftp (tipo pasworda kazkaip gauna ir injectina)
kai klausiau hostingo, tai sake permisionai visi teisingi sudeti, t.y read
only.
man kazko tai kelia itarima google scriptas arba per kita koki skripta
galejo prikakoti.
tas kodas tai ieframas, kuris bando atidaryti keleta svetainiu
va cia chebra kalba apie ta bruda <!--0c0896--><
http://www.javaprogrammingforums.com/cafe/29742-help-deciphering-code.html