Tema: Re: Samsung TV ir Internetas
Autorius: jurgis
Data: 2012-02-08 08:57:20
O koks tikslas jungti prie kompo teliką? Žiūrėti youtube, ar vartyti facebook'ą? Jei naudosis pulteliu,
žiauriai nepatogu tom programom televizoriuje naudotis. Sakyčiau iš to pajungto interneto nauda tokia,
kad telikas pats pasidaro update, na dar patogu kompiuteryje pasileisti media server programėlę, ir per teliką
leisti failus, užšarintus kompe. Omni connect tiesiai iš teliko manau nepasileis, nes kažin ar omnitelis turi draiverius samsung televizorių
operacinei sistemai.... Bet veiks sujungus kompą su teliku laidu - reiks apversto tinklo laido.