Tema: Re: Samsung TV ir Internetas
Autorius: Caponi
Data: 2012-02-07 17:03:22
Nu "naujoviskas Samsung TV" yra labai issamus apibrezimas, blogiausia, kad tikriausiai prie jo ir instrukcijos nera, kur parasyta ka ir kaip galima prijugt...

O jei rimtai, tai kaip taisykle televizoriai yra skirti prijungti prie laidinio arba belaidzio (WLAN) tinklo integruoto arba atskirai isigyjamo WLAN adapterio pagalba, t.y. su modemu televizorius tiesiog nezinos ka veikt.

O toliau is technines ka ir kaip daryt, tai kiekvieno fantazijos vaisius, jei yra isitikinimas, kad pakurt internet sharinga ir nuolat laikyt ijungta kompa vardan interneto yra geresnis ir paprastesnis sprendimas, nei isigyt tam skirta routeri - viskas OK, 2 variantas imanomas.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi