Tema: Re: TEO duos 300 megabitu
Autorius: PukiS
Data: 2011-05-06 15:03:22
nu kariauk. pradziaj randomu prasinesk kur yra patikrinimas ju puslapyje
aplinkinius namus - pas mane kaimynui vienam kaip naujam klientui ivede, o
man aiskina kad salygu ner. sakau a kodel per du namus yra? nu jo matom, mol
reik patikrinti. va tada taip pamazu pamazu karusele pradejo suktis. perdave
kazkokiam ten kitam skyriui, isireikalavo kad 3 metam sutarti pasirasyciau.
pradejau pernai lapkriti, tai va antradieni jau pajungs. kontorele tai nu
nx...