Tema: Re: TEO duos 300 megabitu
Autorius: MumZer
Data: 2011-05-02 19:34:49
as kadangi lietuvisku trekeriu nenaudoju - tai uzsienietiskiems tiek
smarkiai per daug.. buvau pasibandes 'maksimalus greitis' ar  koki ten,
tai siunciant filma gal kokius 12mbps ir perlipo, bet ir tai tik
kartais, kai pasijungdavo koks nors uploaderis su geru interu..

vienam pazistamam kazkada per skype filma siunciau. tai jam nuejo
normaliai (jo 5mbps downloadas, mano toks pat uploadas), o atgal -
spjoviau i ta reikala, nes zmogeno uploadas duok dieve 512kbps buvo..

na siaip aisku gerai, kad gausi 40/40 uz nepilnus 40lt.. bet realiai
naudos manau daug nebus