Tema: Re: meganet meluoja?
Autorius: ufonaut
Data: 2011-02-05 23:22:58
Neturiu laiko aiskintis, kai baigsis sutartis eisiu kitur, deja esu
priristas dar kuriam laikui. Pasiskaiciau sutarti ir supratau, kad esu
prigautas ir tiek.
Vidutinis greitis (140kB/s) siaip irgi neatitinka plano "maksimalaus
greicio", bet aisku pagal sutarti nepazeidzia minimalaus garantuojamo
10% greicio.