Tema: Re: meganet meluoja?
Autorius: fliks
Data: 2011-02-02 22:05:51
Bet tai tikrai, jau kelias dienas (3-4 iš eilės) pastebiu, kaip greitis su užsieniu nuo kokios 18val
ima ir sumažėja iki 25-35kB/s ir mažiau. Po 24val lygtai vėl sugrįžta į normos ribas, nesu iki galo
tikras, kada jis vėl padidėja. Pas mane planas MEGA Startinis. Gal tuos pigesnius planus visus taip
pariboja?

ufonaut, ar dėl šio ribojimo pavyko ką nors išsiaiškinti pas juos?