Tema: Re: Zebra pasto (teisines ?) bedos
Autorius: Levas
Data: 2010-11-12 17:28:06
gali buti teisybes. Nes kai tik apmokestino, spjoviau i ju paslauga. Tiksliau jie kazkoki pranesima i ta emaila atsiunte kad reikia kazkaip ten kitaip registruotis autorizuoti iskreiptu budu, kad prieiti prie to emailo. Tai as tos registracijos ir nepildziau. O kai smtp pasidare kreivas, atsisakiau ir jo. Is pradziu pasikuriau savo, o poto pasidariau spec accounta serveriai.lt vienam serveriu ir per juos siuntineju.
Tai saskaitose nekarto nebuvo paminetas email accountas. Tiesa, as ta accounta turejau pries isivedant teo interneta. Tai gal jie neturejo galimybes kaip nors susiti mane su accountu?

--
Bye, Levas