Tema: Re: Zebra pasto (teisines ?) bedos
Autorius: Robertas
Data: 2010-11-11 14:27:43
Dokumento praso, kad isitikinti, kad mailboxai tikrai tavo, jei pvz.
mailboxas p.pavardenis ar ppavardenis, tai atsiusi dokumenta ir matys,
kad tikrai pavardenis nori istrinti savo mailboxa, o ne kazkoks
pavardenio nedraugas kuris nori padaryti zapadlo pavardeniui. Dabar
pabuk ju vietoj paskambinu as ir sakau cia toks ir toks istrinkit mano
mailboxa, jie istrina, tada kazkas skambina ir knisa prota kodel dingo
jo mailboxas. Takas.lt pasto dezutem nesinaudoju jau geri 6-7metai, bet
pamenu pasus siuntineti prasydavo ir tada jei pamirsdavo zmones mailboxo
pass. O apie tai, kad kazkas nesuveike ir neistryne automatiskai as
nekalbu, visko pasitaiko.