Tema: Re: Routeriai su USB
Autorius: Deep
Data: 2010-10-01 14:35:24
turiu dir-320
pirminis tikslas buvo gauti interneta per usb 3G modema huawei E1550.
bandziau su 3G modemu dlinko firmwara - luzinejo, dd-wrt neradau 3G ,odemo
palaikymo.
dabar stovi rusu / olego / entuziastu Asus firmwaras, veikia gerai su 3G
usb, bet testavau neilgai, nes nebeliko poreikio.
Dabar stovi ant optikos , praleidzia 60 Mbit, pakurtas ftp su USB flashu.
Yra USB kameros pajungimo galimybe - nebandziau dar.
Kas kazkiek laiko pakimba, nesiaiskinau kodel, tiesiog rebootinu karta i
para.

USB HDD pas mane ir prie PC prijungtas vienu laidu neveikia, taip kad cia
daugiau nuo hdd priklauso.

--

http://www.addurl.tel