Tema: Re: Routeriai su USB
Autorius: RolF2
Data: 2010-09-28 14:08:24
1 - salyginis reikalas, priklauso matyt labiau nuo ruterio ir hardo jamamos
sroves , pas mane pajungtas be isorinio maitinimo

2 - seniau bent jau buvo problemu su ntfs ant ddwrt, daba nzn, gal issprende
problemas , as naudoju ext3 linuxini harda (maziausiai problemu o ir
windowse yra driveriai kad persimest info jei tingi per tinkla laukt)

3 - Veikia be problemu "transmission" , yra windowsinis grafinis user
interfeisas (remote) , kompe jis beveik nesiskiria nuo utorrent, tik tiek
kad jungiasi prie ruterio ir "pakisa" jam tuos torentus kaip tu sakai :)

be visu paminetu puikiai sukasi ftp, web servas su php , ushare ir begale
kitko :)