Tema: Re: kaip jum meganet ant kns
Autorius: Levas
Data: 2010-08-06 19:35:36
1. bauda pamineta sutartyje? Nes baudas gali skirti tik valstybe. :)
2. Jei sutartyje nera parasyta "moketi i prieki uz metus", tai ju snekos ir gasdinimai labai juokingi darosi.
3. jei nori nutraukti sutarti, tai pradedi kabinetis prie ju kokybes- tai neveikia, tai dar kas nors. Ir skusti reikia jei gasdina visokiom tarnybom: rrt, nvtat ir panasiai.

pirmyn i omnitel.law. Aisku jei mums tu ka nors nemeluoji.

--
Bye, Levas