Tema: Re: kaip jum meganet ant kns?
Autorius: Ramaas
Data: 2010-08-06 10:18:47
parasysiu ka jie man parase:
3.2 punktas savavaliskai netaisyti,neperkelti I kita vieta tiekejo iranga neiskvietus tiekejo
darbuotoju,nekeisti suteikto IP adreso be tiekejo sutikimo Pazeidus si punkta bauda 50 lt

3.3 punktas neperduoti, neisnuomoti,neleisti prisijungti prie savo ivado kitiems asmenims,
nejungti papildomu galimu irenginiu ar kitokiu budu disponuoti tinklu be tiekejo sutikimo
Pazeidus si punkta bauuda 600 lt

3.6 Pazeidus paslaugu tiekimo taisykliu 2,3,4, ar 5 p. sumoketi tiekejui 1000 lt bauda bei
kompensuoti del kliento kaltes vastybes igaliotu instanciju paskirtas Tiekeju baudas.

Atidziai perskaiciau ir radau punkta del sutarties nutraukimo kuriame parasyta kad norint
nutraukt sutarti privaloma sumoket visa mokesti iki kada sutartis pasirasyta. jokios baudos
nera usiminta tos baudos 1000lt kitam dalykui skirtos.
Bet kai as buvau nuvykes I meganet mergina man atreze atsijungt negalima mokesi bauda
1000 lt ir dar visa abonentini uz 2 metus ir dar piktai pasake,. As pasakiau tame bute niekas
negyvena atsake man nesvarbu gyvena ar ne turesi vistiek moket abonentini ir pristabdyt
negalima uz nuolaida padaryta abonentiniam 2 metus tik po 2 metu galeisi tai atlikt.

R.

"ufonaut" <ufo@ufo.ufo> parašė naujienų news:i3f2te$gkq$1@trimpas.omnitel.net...