Tema: Re: Who is: "APNIC Debogon Project"
Autorius: Modestas
Data: 2010-06-07 19:06:13
"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message news:huj4d5$t34$1@trimpas.omnitel.net...
> Nelabai ką aš čia padarysiu, T-Mobile UK pas mane labai lėtas, kol ką
> atsivarysi nukapturinsi - pražilsi.
Man tai kas.... Pasiūliau kaip surinkti įrodymus operatoriui, o toliau jau tamstos asmeninė problema.

>  Beje, pastebėjau adresus nuo 1.2.3.4  ir aukščiau.
> tarp kitko, blokuoja daugelį jam įtartinų saitų, visokius sharereactorius,
> trekerius, tame tarpe ir lietuviškus tipo "pazintys" ar bent prašo
> "pasirašyt", kad žinai kur jungiesi.
Beveik galiu nuspėti diagnozę :). Bytemobile turbūt iki šiol neištaisė OSN bugų, o vietiniai neranda kaip tai apeiti.

>   Aš čia neilgam, porai savaičių, vėliau vėl jungiuosi į BT.
Siūlau skambinti klientų aptarnavimui, skųstis kad ijungta "tėviška kontrolė" ir paprašyti kad padarytų "opt out". Internetas turėtų pradėti skraidyti.