Tema: Re: Who is: "APNIC Debogon Project"
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-06-07 18:48:55
Nelabai ką aš čia padarysiu, T-Mobile UK pas mane labai lėtas, kol ką
atsivarysi nukapturinsi - pražilsi.
  Beje, pastebėjau adresus nuo 1.2.3.4  ir aukščiau.
 tarp kitko, blokuoja daugelį jam įtartinų saitų, visokius sharereactorius,
trekerius, tame tarpe ir lietuviškus tipo "pazintys" ar bent prašo
"pasirašyt", kad žinai kur jungiesi.
   Aš čia neilgam, porai savaičių, vėliau vėl jungiuosi į BT.