Tema: Re: Serveris ir papildoma iranga prie jo?
Autorius: Feniksas
Data: 2010-05-18 23:31:19
aaa, cia gudrus planas, bet as turejau omenyje, kad gali susitart su operatoriais ir naudot ju servisus normaliuose 8 6XX telefonuose, t.y. atrodys, kad bendrauji su tokiu numeriu.
pries 3+ metu draugas is omnio rode, kaip džioukina ten vietiniai vienas kitam siuntinedami vejus is ju paciu numeriu ir pan.

gali but tavo plane spraga, kad operatorius idejo salygu, kad tu negali naudot to numerio tokiais tavo nurodytais tikslais.