Tema: Re: Serveris ir papildoma iranga prie jo?
Autorius: System
Data: 2010-05-18 13:17:00
Ar yra toks servisas, kad galima butu siusti sms zinute tokiu tarifu, kaip
kad siusciau I bet koki kita lietuvos tinkla? Jei pvz esu uzsisakes
nemokamas zinutes I visus tinklus, tai I ta numeri ir siusiu nemokamai. Man
netinka toks variantas, kuri teikia trumpieji numeriai, jog reikia moketi 1
lita ar daugiau uz ta sms gavima, netiktu net jei tas gavimas kainuotu 10ct.
Ko man reikia, tai galimybes siusti sms uz operatoriaus nustatytus ikainius
be jokiu papildomu mokesciu siuntejui. Galvojau, gal koks skype teikia tokia
paslauga, kad gaunu numeri, uz ji moku kazkiek pinigu per menesi, o jei
noriu siusti sms I ta numeri, tai galioja operatoriaus taikomi tarifai
numatyti visiems lietuvos tinklams. Taciau tokio dalyko dar neradau ir
nepavyko po kolkas atknisti kazkokio supporto meilo, kad galeciau paklausti.