Tema: Re: init internetas akcija
Autorius: shmikis
Data: 2010-04-29 17:37:19
nu cia mes greiciausiai apie skirtingus dalykus kalbam - yra srauto
dalinimas (ale viena slanga 10 vartotoju) ir yra ribojimas. inito atveju jie
duoda lygiai puse greicio kuris irasytas sutartyje - t.y. jei sako kad ten 4
mbps turi buti, tai gausi 2 nors tu butum ir vienintelis abonentas Lietuvoje
tuo metu besijungiantis. cia, speju, taip bus iki pirmo skundo rrt ar
vartotoju teisems. arba turi aiskiai rasyti sutartyje ir savo akcijose koks
greitis, arba daryti tas kas sutartyje parasyta.