Tema: Re: init internetas akcija
Autorius: Ramaas
Data: 2010-04-29 16:12:26
ir nesikeis cia su uzsieniu ir jo greiciu problema ira visur
1:2 stato kaikur net 1:3 dalinamas nes pagrinde viskas siunciama
ne is lietuvos o uzsienio del to ir pjaunamas greitis kad kiti nesiskustu
prastu greiciu, kai as paklausiau man isvis vos neto neatjunge ir pasake
filmus siust reik naktimis tas pac ir torrent laikymui .
R.

"shmikis" <jo@fa.na> parašė naujienų news:hrbfp4$2or$1@trimpas.omnitel.net...