Tema: Re: Apie 1Gbps routerius (tesinys)
Autorius: YZF
Data: 2010-03-18 20:17:00
"Vytas :)" <nera@mailo.lt> wrote in message
news:hnte4k$hp2$1@trimpas.omnitel.net...
> Na pakeitė konverterį, bet rezultatais nzn ar labai džiaugtis verta.
> Speedtest download rodo normaliai ~200Mbps, o vat upload svyruoja
> 50-120Mbps. Bandyta ir per routerį ir tiesiai laidą jungiant į konverterį.
> O kaip pas jumis YZF su uploadu?

Speedtest uploadas grybauja, cia pat imu ftp viena sesija ir siuncia pilnu
greiciu (t.y. kolkas pavyko tik 100mbps ftp serva surasti tai ant 100 ir
suvare faila). Dar niekas nesiunte greiciau tai ir nezinau koks max upload
:)

> Na o torrent iš LM pabandžiau kažką pasiimti tai buvo max pakilę iki
> 13MBps.

Cia su tuo routeriu jau?

Ant p2pgal jis ir nepatemia... nes pas mane Dlinkas tai uttorent eina pilnas
gazas 25MB/s is LM...