Tema: Re: Apie 1Gbps routerius (tesinys)
Autorius: Vytas :)
Data: 2010-03-18 16:42:28
Na pakeitė konverterį, bet rezultatais nzn ar labai džiaugtis verta.
Speedtest download rodo normaliai ~200Mbps, o vat upload svyruoja
50-120Mbps. Bandyta ir per routerį ir tiesiai laidą jungiant į
konverterį. O kaip pas jumis YZF su uploadu?

Na o torrent iš LM pabandžiau kažką pasiimti tai buvo max pakilę iki 13MBps.

Tai tiek pirmų įspūdžių :)