Tema: Re: LM
Autorius: Karolis@work
Data: 2010-03-15 16:27:48
„Administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens kaltė negali būti įrodinėjama
ir grindžiama neleistinomis priemonėmis, o įrodymai gali būti tik teisėtais
būdais gauti duomenys, – skaitydamas nuosprendį kalbėjo teisėjas, – Kaip
matyti iš bylos medžiagos, LANVA yra viešoji įstaiga. Teismui nebuvo
pateikti įrodymai, kad LANVA  turėjo teisę savarankiškai rinkti įrodymus.
Teismui taip pat nebuvo pateikti duomenys, ar įranga, kuri buvo naudojama
interneto vartotojų autorių gretutinių teisių pažeidimams fiksuoti, yra
aprobuota.“

regis nelabai tiesa...

kaip jau minėjau ir toliau laikausi tos pozicijos - tai techninės klaidos
(kad ir svarbios techninės klaidos), kurios neleido nagrinėti  kitų
priežasčių tokių kaip wifi prisijungimai ir asmens nurodymas, atsakomybės
priskyrimas (primetimas), kas iš tiesų būtų daug įdomesnis atvejis.