Tema: Re: Buffalo routeris ir Zebros sviesolaidinis internetas
Autorius: Egis
Data: 2010-02-10 12:45:42
Hemarojus - ne tiesiogiai medicinishkai, o perkeltine prasme.
Ar tik ne su*****s    lietuvninkas busi ?

Bet gryzhkim prie temos - Buffalo routeris ir zebra sviesolaidinis
internetas. Kokius  nustatymus naudoti ?
Ka daryti jei  tinklo toliau routerio nesimato ? PRijungi kompa - internetas
yra.
Prijungi routeri , pries  tai aisku nuklonaves kompo tinkleshkes MAC'a -
toliau routerio nesimato, nemato isorinio lan'o.

Ish paciu ZEBROS konsultantu  jokio tolko, o  emaila jiems parasyt  isdestyt
problema - nulis demesio atsako by tik atsakyt.