Tema: Re: Kurie ruteriai perduoda 100mbs Teo Zebra ?
Autorius: YZF
Data: 2009-12-14 20:14:52
"ZoomX" <ZoomX@nospam.org> wrote in message
news:4B2674FC.50900@nospam.org...

> He. he.. prajuokinai, kad turėjai senai įranga net už 500 lt etc. Tai
> žinok aš mačiau viename kataloge išleistame prieš n metų CPU intel 33 Mhz
> kuris kainavo net 500$ :).Tokių  našumu dabar nieko nenustebinsi. Priminei
> man dar toki finta,- kai pasirodė Windows Vista 32 ir sumečiau Du-meter
> tai jis rodė pasakišką greiti,maždaug viska daugino x2.Ir gana ilgai to
> neištaisė, metus , du . Tikrinta su skirtingomis platformomis. Nuo tol šio
> šlamšto pas save  nenaudoju. Tikiu ,kad šia klaidą gal jau pagaliau
> ištaisė, bet programa yra mokama ir rodo pieno riebuma o tai jau  jau
> [...]

Bandai is sudo isspausti sviesta. Juokinga :))

Tas "senai" tai buvo pries 11 menesiu.Ir daiktas atlieka pagal
specifikacijas viska ta pati ka ir dabartinis dlinkas uz 150Lt plius viena
papildoma funkcija kuri neveikia.

Ir DU meteris rodo gerai, jeigu bandai prie jo prisikabinti tai deja dar
greitis rodomas ir paciame uTorrent, Flashfxp programoje, arba laikrodyje
kuris deja bet irgi nemeluoja.

:)))