Tema: Re: Kurie ruteriai perduoda 100mbs Teo Zebra ?
Autorius: ZoomX
Data: 2009-12-14 19:24:56
On 2009.12.14 12:37, YZF wrote:
> Normaliai - reiskia jog spaudziu "siustis faila is LM" ir matau DU
> meteryje 96mbps. I abi puses.
>

> Gali nekisti "krutos irangos". Jau viena tokia kazkada buvau nusipirkes,
> tai negana to kad suplojau ~500Lt ir ji neatliko savo aprasytu funkciju,
> tai dar ir tik 30mbps teishtempe :))))

He. he.. prajuokinai, kad turėjai senai įranga net už 500 lt etc. Tai
žinok aš mačiau viename kataloge išleistame prieš n metų CPU intel 33
Mhz kuris kainavo net 500$ :).Tokių  našumu dabar nieko nenustebinsi.
Priminei man dar toki finta,- kai pasirodė Windows Vista 32 ir sumečiau
Du-meter tai jis rodė pasakišką greiti,maždaug viska daugino x2.Ir gana
ilgai to neištaisė, metus , du . Tikrinta su skirtingomis platformomis.
Nuo tol šio šlamšto pas save  nenaudoju. Tikiu ,kad šia klaidą gal jau
pagaliau ištaisė, bet programa yra mokama ir rodo pieno riebuma o tai
jau  jau labai negerai :). Yra dabar  super-duper kitokių gerų ir
nemokamų produktų greičio matavimui  Windows OS iki 7 versijos. Su Linux
ir OS X tuo klausimu paprasčiau.