Tema: Re: meganet silainiuose?
Autorius: Andrius
Data: 2009-10-28 18:52:28
Versiją kurią teko girdėti - kažkokios problemos su elektra. Skamba tiesa
keistai, nes paprastai tokie "karšti" taškai būna su upsais, bet būna, kad
ir upsai fail padaro :)
Jei rimtai - kas ten buvo iš tikro - nežinau, bet žinau, kad jei nebūtų
žiedo tai be interneto ir tv būtų likus ne tik vilijampolė, bet ir visi
šilainiai.