Tema: Re: meganet silainiuose?
Autorius: Andrius
Data: 2009-10-27 18:16:14
Tai gi penktadienį Vilnius - Kaunas kelyje tilte per Nerį(netoli kur Megos)
antrą kartą(per mėnesį kažkur) buvo nupjautas magistralinis šviesolaidis.
Aną kart meganeto nenupjovė, o nupjovė Mikrovisatos, Teo, KIS kabelius. Šį
kart kiek žinoma tai nupjovė Meganet'o ir Mikrovisatos kabelius(Teo, KIS šį
kartą nenupjovė).
Mikrovisatos vartotojams nieko blogo nenutiko - Mikrovisatos tinklo
struktūra(žiedas) tokiais atvejais savo darbą atlieka gerai :)