Tema: Re: interneto laido tvarkymas
Autorius: Levas
Data: 2009-08-31 02:47:37
siaip apsisukimu kiekis dar ne viskas. Jei atstumas bus mazas, eis ir ne per susuktus laidus.
O jei bus labai stiprus trugdziai, gali neiti ir per gerai susisukusius laidus.

Siaip UTP kabelis yra simetrine linija, kuri isorinius triuksmus kompensuoja. Tas susukimas tik uztikrina, kad abu laideliai "pagaus" po vienoda kieki triuksmu.
Zymiai blogiau, kai buna tos pacios poros nevienodo ilgio laidukai. Arba vienas laidukas buvo nutrauktas ir poto kaip nors prastai susuktas. Geriau taip pat susukti ir kita poros laideli.

--
Bye, Levas