Tema: Re: interneto laido tvarkymas
Autorius: config.lt
Data: 2009-08-30 23:47:17
:) specai paaiskino, tik ar juzas ikirto?
5cat vytos poros tarpas tarp 2 laiduku apsisukimo vienas aplink kita neturi
virsyti 1.5cm, kitaip gali automatu nusistatyt 10mbps susijungimas. Bet tai
visai nera baisu.
o del gyslu spalvu tai priklauso nuo to kaip issideste uzspausti antgaliuose
laidukai. O jei man labiau patinka 1,2,3 ir 6 daryt melyna ir ruda poras ?