Tema: Re: IE 8 neissimena passwordo
Autorius: locked
Data: 2009-08-20 12:12:57
dar nebuvo pasitaike kad nusitemptu kazka po nuluzimo. nors firefox langu
atidaryta buna minimum 5, ir po ~20 tab kiekviename, neisjungiant savaitemis
(kartais daroma standby varant kitur, notebookas). itariu problema kitur,
addonai, dar kazkas? neisivaizduoju kodel turetu dingti bookmarkai jei tas
failas rasomas tik bookmark pridejimo/keitimo metu.