Tema: Re: IE 8 neissimena passwordo
Autorius: Levas
Data: 2009-08-19 21:48:39
Tai ar isimena slaptazodzius narsykle ar neatpazista pakartotinio apsilankymo. Cia siaip tai yra skirtumas.
O tavo mylima ff karta man vos neivare infarkto, kai paypale, po prisiloginimo kazka sumakalavo ir atsidare paypal puslapis su uzrasu, kad "finansai uzsaldyti, prasom skambinti telefonu". O keikiamas IE, ta pati puslapi parode be problemu.

O siaip slaptazodziu isiminimas yra blogis.

--
Bye, Levas