Tema: Re: Kiek pakinta perkamo daikto kaina apmokant per PayPal?
Autorius: Toxis
Data: 2009-05-24 12:56:09
1) priklausomai nuo banko, savo korteleje gali kaikyt kokia tik nori
valiuta - mano hanzos (swedbank) einamojoj kortelej vienu metu gulejo litai,
eurai latai ir baxai
2) nesvarbu kad tavo kortelej guli latai, perkant latvijoj tau ju
nenuimines, tau nuimines ir konvertuos litus.
3) vilniaus banke (seb) tokiu pokshtu daryt negalima (na bent jau nebudavo
galima)