Tema: Re: Kiek pakinta perkamo daikto kaina apmokant per PayPal?
Autorius: krx
Data: 2009-05-22 11:19:14
Konversiją gali atlikti ir motininis kortelės bankas ir Paypal. Bankas
paprastai verčia geriau iš nacionalinės valiutos.

Kad nereikėtų konversijos, tavo kortelė, kuria atsiskaitai per PayPal turi
būti ta valiuta, kuria atsiskaitai. Tokios kortelės būna ir USD ir EUR, bet
retas kas jas turi išsiėmęs, nes jų aptarnavimas įprastu atveju nėra labai
pigus, ir apsimoka tik tiems, kurie daug keliauja/atsiskaito ta valiuta.