Tema: Re: Teo, Buffalo WHR-HP-G54 ir Makbukas
Autorius: Virginijus Varnas
Data: 2009-05-15 08:43:59
beje, dar gali pabandyt atstatyt pradinius nustatymus routeryje (restore
defaults mode) ir tada viska prisijugt. Ir wan settings turetu buti:Dynamic
IP Address  Obtains an IP address automatically from your service provider.

"Virginijus Varnas" <virginijus.varnas@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:guiv91$qq4$1@trimpas.omnitel.net...