Tema: Re: Teo, Buffalo WHR-HP-G54 ir Makbukas
Autorius: Virginijus Varnas
Data: 2009-05-15 08:40:49
nemanau, kad tai racionalus sprendimas. Man kai pajunge teo irgi buvo panasi
problema, bet firmware keist neprireike. Tavo atveju manau irgi nereikia.
Tiesiog atidziai pasiziurek ar viskas teisingai nustatyta.
"juodas_puodas" <nomail@labanakt.lt> parašė naujienų
pranešime:guiuat$pep$1@trimpas.omnitel.net...