Tema: Re: Del ISP greicio ~250KB
Autorius: Modestas
Data: 2009-03-08 20:27:55
"Night" <vytis@!tbs.lt> wrote in message news:gp11oh$jsg$1@trimpas.omnitel.net...
> Ziurek, ant kaimyno stogo stovi Erdviu AP, kuria naudojuosi as ir dar kokie
> 5 kaimynai. As is tos antenos signala gaunu i savo AP ant savo namo stogo,
> taigi manau, kad tas AP ant mano stogo veikia tik kaip "bridge", t.y.
> 89.117.228.198 yra tas Erdviu AP ant kaimyno sogo.
Jei "erdvių" AP veikia kaip "bridge", jis neturi dalyvauti klientų trafiko routinime. 89.117.228.198 yra agreguojantis routeris. Galbūt tiėkjo tyšių mazge, o gal ir ant to stogo.

> Nuo AP ant mano stogo
> internetas laidais keliauja i my router, kuris gi yra 89.117.228.197. Wlan
> transportas buvo ir anksciau, bet buvo greitis ir taip mires. Pries kelias
> savaites pakeite AP ant kaimyno stogo, galinti transliuoti greitesni
> interneta - tai va, kai ta greitesni "gavau", tai pasijaute sitie trukumai.
> Kai buvo 128 kbps bet kuriuo atveju buvo mirtis... :)
Na tai gali būti, kad visiems 5 kaimynams neužtenka "vamzdžio" iš tiekėjo į tą naują AP ant kaimyno stogo :)

> Tu man durnan paaskink, kodel tai blogas rodiklis, kad apkrovus kanala
> transporto greitis labai nukrenta mano tinklu ribose. T.y. tie mano turimi
> teoriniai 2mbps turetu buti jau uz gateway 89.117.228.198, o iki gateway
> apkrovus 100 kb/s siuntimu kanala neturetu jaustis greicio kritimo, ar
> teisingai suprantu?
staigus ping vėlinimo padidėjimas esant padoresnei apkrovai paprastai rodo užkimštą sujungimą tarp dviejų taškų.
Šiuo atveju probleminė atkarpa yra tarp "loginių" adresų 89.117.228.197 ir 89.117.228.198.
Nežinant kokie yra pralaidumai ir neturint apkrovų statistikos iš 89.117.228.198 spėlioti sunku, tačiau išsiaiškinus kokie fiziniai elementai aptarnauja minėtą atkarpą, "sliekų" ieškoti pirmiausia reikia ten